O wszystkimOdżywianie

Paula na ostro – Odcinek 2

dodany przezPaula Tadla 7 lutego 2017 0 Komentarzy

Przepis ten wypatrzyłam jakiś czas temu w gazecie. Jednak był on bardzo kaloryczny. Wpadłam na pomysł aby coś tam pozmieniać , śmietanę na jogurt , mąkę wyrzucić. Tak z oryginalnego przepisu wyszedł gulasz w wersji fit 🙂

Jestem zwolennikiem wszystkich takich potraw! Cuduje, zmieniam, robię jak najbardziej zdrowo. Cudowny smak, który w połączeniu czosnku i ziół, tworzy niesamowitą kompozycję. Jak najbardziej zdrowy, sportowy posiłek, idealny do pudełka na wynos. Przepis podaje na jedną porcję. Chcecie więcej? Zwiększcie tylko proporcje 🙂

Gulasz z piersi kurczaka na jogurcie naturalnym

Składniki:

Filet z kurczaka
Liście świeżego szpinaku
Natka pietruszki
Makaron 3 kolory
Kubek jogurtu naturalnego (najlepiej bakoma)
Pół główki czosnku
Sól himalajska/pieprz cytrynowy
Troszkę ziarenek smaku

Wykonanie jest proste. Kurczaka starannie myję i kroję w kostki. Doprawiam przyprawami i wyciskam bądź kroję w drobne kosteczki czosnek. Makaron gotuję wedle uznania. Według mnie najlepiej jest to robić w okolicach 8-9 minut, ale to także zależy od rodzaju makaronu. Później szpinak kładę na patelni, dodając łyżkę oliwy wcześniej. Na drugiej patelni daję łyżkę oleju kokosowego i kładę mięso. Trzeba je tradycyjnie smażyć aż do „ścięcia”. Odsączcie je na durszlaku i dajcie znowu na patelnię. Wystarczy teraz, że dołożycie szpinak i wlejecie jogurt naturalny. To wszystko trzeba dusić na małym ogniu. Ugotowany makaron dajcie do garnka, wlejcie kurczaka ze szpinakiem i jogurtem. Po sprawnym wymieszaniu wszystkiego i posypaniu pietruszką danie będzie gotowe 🙂

Ja robię sobie ten posiłek na cały dzień i wkładam go do pojemników. Sporządzenie tego zajmuje mi jakieś 30 minut 🙂