fbpx
CrossFitFoto & VideoO wszystkim

Niezgodność działań CrossFit HQ

dodany przezKamil Timoszuk 23 sierpnia 2016 2 komentarze

Czy oglądając ten film tylko ja mam z nim mały, ale jednak problem?

CrossFit potrafi czasami zadziwiać. W różny ale nie zawsze pozytywny sposób. Co gorsza potrafi też sam sobie przeczyć poprzez materiały jakie zdarza mu się co jakiś czas wypuszczać. Powyższy krótki film jest na to moim zdaniem najlepszym przykładem.

Z jednej strony CrossFit HQ jakiś już czas temu wypowiedziało wojnę firmom produkującym napoje słodzone typu Coca Cola i tym podobne. Wszystko w ramach „dobra ludzi’ i „powszechnemu zapobieganiu otyłości”. Jak się ma jednak do tego publiczne, bo za takie trzeba uznać powyższy film, picie piwa? Cukier jest ZŁYYY, a procenty już są spoko? I to pokazywanie tego w taki oficjalny sposób. Ja rozumiem konwencję tego filmu i generalnie tej zabawy, ale gdyby na przykład to wrzucił na swoim prywatnym koncie jakiś zawodnik czy zawodniczka. A wrzucając to na główny kanał CrossFit HQ daje przekaz „Hej! Zobaczcie jak się fajnie bawimy! Spróbujcie i wy!”.

Druga sprawa to końcówka tego filmu, gdzie biorący udział w zabawie członek CrossFit HQ Marston Sayers, mówiąc krótko puszcza pawia po wypiciu ostatniego piwa. I czemu to mianowicie przeczy? Przede wszystkim ogólnie przyjętej polityce tej firmy w postaci nie pokazywaniu takich scen. Pamiętam bowiem jak dziś, kiedy przebywając w Kopenhadze na zawodach CrossFit Regionals w 2015 roku, wróciliśmy pierwszego dnia do hotelu. Wtedy też hitem okazało się zdjęcie z któregoś z innych regionów w którym jakiś zawodnik mówiąc wprost narzygał pod siebie po skończonym workoucie. Fotka pojawiła się i na oficjalnym fanpage, i na Instagramie CrossFit HQ. Ktoś chyba jednak poszedł do głowy tam w Kalifornii bo następnego ranka ta fotka była już niemal nie do znalezienia. Jak widać jednak pewnych rzeczy nie zmienisz i teraz dostajemy taki oto oficjalny film. Co jest moim zdaniem „not cool CF HQ, not cool”.

Tak więc z jednej strony można by powiedzieć, że marketing tej firmy jest na niezwykle wysokim poziomie.
Z drugiej zaś obserwujemy piękne strzały w kolano 🙂